انواع درب ورودی استیل اصفهان

?>

درب ورودی استیل اصفهان به درب‌هایی اشاره دارد که از جنس فولاد ضدزنگ (استیل) ساخته شده‌اند و برای ورود به مکان‌های مختلف نصب می‌شوند. استفاده از درب‌های استیل برای ورودی‌ها از مزایای زیادی برخوردار است، از جمله مقاومت در برابر شرایط جوی، طول عمر بالا، ظاهر زیبا، و امنیت بیشتر.

اصفهان یکی از شهرهای معتبر در تولید محصولات فلزی مانند درب های استیل است. درب‌های ورودی استیلی که در اصفهان تولید می‌شوند، ممکن است به عنوان “درب ورودی استیل اصفهان” شناخته شوند. این درب‌ها معمولاً با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن و طراحی‌های زیبا و متنوع، ارائه می‌شوند تا با سلیقه و نیازهای مختلف مشتریان هماهنگ شوند.

برای خرید درب ورودی استیل اصفهان، می‌توانید به مجموعه ما در ارتباط باشید.

برخی از انواع درب های ورودی استیل که در مجموعه پارس الوند اصفهان تولید می شوند عبارتند از :

  • درب ورودی استیل لابی
  • درب استیل ورودی فروشگاه
  • درب استیل پاساژ و مجتمع تجاری
  • درب استیل ورودی دو لته
  • درب ورودی استیل حیاط
  • درب استیل باغ و ویلا
  • در استیل ورودی ساختمان
  • در استیل آپارتمان
  • درب استیل پارکینگ

در ادامه توضیح کاملی در مورد شرایط این درب های استیل ارائه خواهیم کرد

آلیاژ مورد استفاده در درب های استیل :

درب ورودی استیل اغلب از جنس فولاد ضدزنگ (استیل) ساخته می‌شوند. این فولادها اغلب از ورق سری ۳۰۴ یا ۳۱۶ استیل ضدزنگ ساخته می‌شوند که با کروم و نیکل آلیاژ دارند. این آلیاژها ضد زنگ بوده و مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارند که ایده‌آل برای استفاده در شرایط خارجی و در برابر عوامل زنگ‌زا مانند آب و هوا، باران، برف و غیره هستند.

همچنین، درب‌های استیل ممکن است از آلیاژهای دیگری مانند استیل ضد زنگ ۴۳۰ یا ۳۲۱ ساخته شوند که ویژگی‌های خاص خود را دارند، اما استفاده از استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ برای درب‌های ورودی بسیار رایج‌تر است به دلیل مقاومت بالاتر آنها در برابر زنگ‌زدگی و شرایط محیطی سخت.

درصد خلوص درب استیل

در مورد درب‌های استیل، معمولاً از فولاد ضدزنگ یا آلیاژهایی از آن استفاده می‌شود که درصد خلوص آنها برای استفاده در محصولات نهایی ممکن است متفاوت باشد.

برای مثال، در فولاد ضدزنگ سری ۳۰۴، معمولاً حداقل ۱۸٪ کروم و حداکثر ۰.۰۸٪ کربن و حداکثر ۲٪ منگنز و حداکثر ۰.۰۳٪ فسفر و حداکثر ۰.۰۲٪ سولفور و حداکثر ۱۰.۵٪ نیکل و حداکثر ۰.۷۵٪ سیلیکون و حداکثر ۰.۱٪ نیتروژن و مابقی آهن است.

در فولاد ضدزنگ سری ۳۱۶، حداقل ۱۶.۵٪ کروم و حداکثر ۰.۰۸٪ کربن و حداکثر ۲٪ منگنز و حداکثر ۰.۰۳٪ فسفر و حداکثر ۰.۰۲٪ سولفور و حداکثر ۱۰.۵٪ نیکل و حداکثر ۰.۷۵٪ سیلیکون و حداکثر ۰.۱٪ نیتروژن و مابقی آهن است.

این فرآیندها و مواد تشکیل دهنده به دلیل ویژگی‌های خاصی که به محصولات نهایی می‌دهند، به عنوان مواد اصلی برای تولید درب‌های استیل استفاده می‌شوند.

انواع قفل درب استیل

قفل‌های استفاده شده بر روی درب‌های استیل می‌توانند از انواع مختلفی باشند که بسته به نیازها و سطح امنیت مورد نظر متفاوت هستند. برخی از انواع قفل‌های درب استیل برای درب‌های ورودی عبارتند از:

قفل بسته‌شونده (معمولی): این نوع قفل‌ها به صورت معمولی بر روی درب‌های استیل نصب می‌شوند و با استفاده از یک کلید یا دستگاه مشابه، باز می‌شوند.

قفل‌های بازشوی دیجیتالی: این نوع قفل‌ها اغلب دارای یک پنل دیجیتال هستند که با وارد کردن کد یا رمز عبور، درب را باز می‌کنند. برخی از آنها همچنین دارای قابلیت استفاده از کارت‌های RFID یا کلیدهای فراخوانی هستند.

قفل‌های بیومتریک: این نوع قفل‌ها از ویژگی‌های بیومتریکی مانند اثر انگشت، سیمای چهره یا اسکن قرنیه چشم استفاده می‌کنند تا به صورت غیرقابل تقلب، فقط با تشخیص ویژگی‌های بیولوژیکی خاص فرد، درب را باز کنند.

قفل‌های الکترونیکی هوشمند: این نوع قفل‌ها دارای امکانات هوشمندی مانند اتصال به شبکه WiFi، کنترل از راه دور با استفاده از یک اپلیکیشن موبایل، یا قابلیت گزارشگیری از باز بودن یا بسته بودن درب را دارند.

به نظر شما کدام نوع قفل برای درب استیل مناسب تر است ؟ انتخاب شما چیست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

 

سلام

چه کمکی میتوانم به شما کنم؟

×