خرید درب استیل سفارشی در اصفهان

?>

در استیل یا درب ‌استیل به دلیل زیبایی ، دوام فوق العاده ای که دارند مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته ‌اند و به همین دلایل تقاضا برای آن ها افزایش‌ یافته است . از درب استیل برای ورودی ساختمان ‌های مسکونی و تجاری ، لابی برج‌ ها ، باغ ‌ها ، ویلا ها ، مغازه‌ ها ، فروشگاه‌ ها ، و اماکن اداری استفاده می ‌شود.

در این مقاله با روند خرید درب استیل در اصفهان به صورت درب سفارشی آشنا شده و هم چنین به توضیح مزایای و فاکتور های دخیل در قیمت درب استیل می پردازیم .

قیمت درب استیل در اصفهان

فاکتور های متعدد در محاسبه قیمت درب استیل دخیل هستند مانند ؛ ابعاد ، تعداد لنگه درب ، نوع شیشه ، نوع چوب ، دستگیره و به صورت کلی نوع طرح درب ، به همین جهت امکان ارائه لیست قیمت و یا محاسبه قیمت به صورت مترمربع و یا وزن ، مقدور نمی باشد .

دسته بندی درب های سفارشی استیل

درب های پارس الوند در انواع کاربری ها شامل ؛ اداری ، تجاری ، مسکونی و در قالب های گوناگون شامل انواع درب های پارکینگی ، لابی ، داخلی ، حیاطی تولید می شوند . این درب ها با توجه به ترکیب متریال ها در چهار گروه ؛ درب تمام استیل ، درب استیل و شیشه ، درب چوب و استیل ، درب استیل و چوب و شیشه تقسیم بندی گردیده اند .

متریال

استیل 304 آنتی مغناطیس ، متریال پایه تمامی محصولات پارس الوند محسوب می گردد که واردات آن به صورت کاملا اختصاصی توسط بخش بازرگانی این مجموعه ، صورت می گیرد . تمامی مقاطع مصرفی ( ورق ، تسمه ، لوله ، پروفیل ) با ضخامت مناسب و به صورت پولیش شده ( غیر خام ) مورد استفاده قرار می گیرد.

درب استیل و شیشه

شیشه

با توجه به ذات سفارشی درب های پارس الوند ، امکان بهره گیری از انواع شیشه های ساختمانی و دکوراتیو تک جداره در ضخامت های گوناگون ( 4 ، 6 ، 8 ، 10 ، 12 ) در رنگ های ؛ شفاف ، برنز و دودی فراهم می باشد .

 همچنین محصولات پارس الوند با توجه به نوع کاربری و نیز خواست مشتریان محترم ، با انواع شیشه دو جداره و یا اقسام شیشه های لمینیت ( از 2 لایه تا چند لایه ) و حتی شیشه های امنیتی ( ضد گلوله ) ، قابل سفارش گذاری و تولید می باشند . لازم به ذکر است تمامی شیشه های مصرفی به صورت نشکن ( سکوریت ) مورد استفاده قرار می گیرند .

چوب

صنایع فلزی پارس الوند امکان استفاده از انواع چوب های طبیعی و یا مصنوعات مختلف با طرح چوب را دارد . اما به جهت در نظر گرفتن دو فاکتور زیبایی و دوام ، پیشنهاد این مجموعه استفاده از پنل های HPL و یا ترمو وود می باشد .

ابعاد

درب های استیل تولید شده توسط مجموعه پارس الوند به جهت استفاده از انواع پروفیل های استنلس استیل در طول 6 متر و ضخامت های 2 الی 3 میلی متر ، به عنوان چهارچوب و نیز فریم اصلی لنگه درب ها ، محدودیت خاصی در ابعاد ندارند . به صورتی که درب های لابی و نفر رو تا ارتفاع 4 متر و عرض 130 سانتی متر ، درب های پارکینگی لولایی تا ارتفاع 3 متر و عرض 4 متر ( به صورت تک لنگه و دولنگه ) امکان طراحی و تولید دارند .

قفل درب استیل

یراق آلات

یراق آلات نصب شده بر روی محصولات این مجموعه اعم از انواع ؛ قفل ، سیلندر ( توپی ) ، آرام بند ( جک ) و … از میان برترین و معتبرترین برند های ایرانی و خارجی ، با توجه به طرح درب ، انتخاب و به کار گرفته می شوند .

برای مثال در بخش قفل و سیلندر از برند های BEHRISAN ، KALIKILIT ، YALE ، SARO ، ABUS  و ISEO در بخش آرام بند از برند هایی همانند NHN ، GEZE و ABLOY استفاده می گردد .

روند ثبت سفارش درب استیل در اصفهان

طرح اولیه

پس از اولین تماس مشتری با بخش فروش پارس الوند و ارائه ابعاد حدودی ، بیس طرح مد نظر ، نوع کاربری و … ، طرح اولیه درب ( ها ) توسط بخش مهندسی مجموعه ترسیم و به همراه قیمت حدودی ، برای مشتری ارسال می گردد .

مشاوره حضوری / ابعاد برداری

مشاوره و ابعاد برداری دقیق درگاه ها ، پس از تایید اولیه طرح و قیمت ، توسط مشتری انجام می گردد . همچنین امکان ارائه نمونه پروفیل استیل و کاتالوگ جامع ، جهت مشاهده و تصمیم گیری نهایی مشتری ، نیز فراهم می باشد .

ارسال طرح نهایی

طرح نهایی درب به همراه ابعاد دقیق ( به میلی متر ) پس از مرحله ابعاد برداری و به همراه پیش فاکتور نهایی جهت تایید برای کارفرما ارسال می گردد . پس از تایید طرح و انجام امور مالی ، درب ، در صف تولید قرار می گیرد .

تولید

زمان تولید و تحویل درب ، به فاکتور هایی مانند نوع شیشه ، میزان پرکاری ، پیک کاری کارخانه و … بستگی دارد . لازم به ذکر است مجموعه پارس الوند امکان تولید دربهایی با فرس زمانی بالا را در کمتر از 72 ساعت را نیز دارد .

تحویل موقت و نصب

پس از پایان پرسه تولید و کنترل کیفی محصول ، کارفرما می تواند از درب سفارشی به صورت حضوری یا ارسال تصویر ، بازدید نموده و امور مالی پروژه را تکمیل نماید . سپس تیم نصب مجرب و آموزش دیده پارس الوند، درب را با بالاترین کیفیت ممکنه به محل پروژه حمل و پرسه نصب آغاز می گردد .

تحویل نهایی

تحویل نهایی پس از تکمیل پروسه نصب ، توسط پرسنل پارس الوند انجام می گردد که در این مرحله ، کارفرما یا نماینده وی می بایست صحت عملکرد درب و نیز سلامت آن را مورد تایید قرار دهد .

پارس الوند | تولید درب استیل در اصفهان

خرید درب استیل در اصفهان

فاکتور های متعدد در محاسبه قیمت درب استیل دخیل هستند مانند ؛ ابعاد ، تعداد لنگه درب ، نوع شیشه ، نوع چوب ، دستگیره و به صورت کلی نوع طرح درب ، به همین جهت امکان ارائه لیست قیمت و یا محاسبه قیمت به صورت مترمربع و یا وزن ، مقدور نمی باشد .

برای دریافت ، رزومه پروژه های درب استیل در اصفهان ، مشاوره رایگان و نیز قیمت در استیل اصفهان ، می توانید در روزهای کاری هفته از ساعت 8 الی 17 با شماره 03135242577 – 09139045700 بخش مشاوره و فروش صنایع فلزی پارس الوند ، تماس حاصل نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

 

سلام

چه کمکی میتوانم به شما کنم؟

×